Monday 19 December 2011

Poster Presentation


Tanggal 17,,bulan doblas 2011…

Tempat: kat foyer library u aku..

Kelas Psikologi Kanak2 & Remaja (subjek feveret aku! )kena buat Poster Presentation. Kami diberi kajian kes, then kena eksplen sepenuhnya kat poster. Then kena bentang la pasal poster kita tu..

Seriesly, aku suka sangat subjek ni. Lec dia sporting tapi tegas (biasa la, memang kebanyakan lec psikologi pompuan macam ni, sebab tu aku suka), dan ofkos la aku berminat dengan kanak2..hehe cita2 aku dulu kan nak jadi cikgu tadika.

Okeyh, xmo citer panjang..tengok pic k.. enjoy!




hari yang sama jugak, kami kena jadi audiens untuk student master wat presentation (lec yang sama jugak yang ngajar student master)..

memang banyak pengalaman jugak la yang kau dapat dalam satu hari..

best giler tengok student master prezen, sume kondifen je..eheh..



tapi..sambil2 tengok student master pezen tu.. ni la keja kami..hehe


Ni la keja kami,,snap2 pic..lalalala~ tapi kami dengaq jugak aw…hihi





My beloved lec, Dr Fauziah Abdul Rahim

bergambaq ramai2 sebelum balik

UniMeOw: sumber inspirasi~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...