Friday, 15 June 2012

My Cayang2~~ (PART 1)

1. Siu siu


Kucing paling tua kat umah…dia datang umah aku masa tahun 2007. Waktu tu dia kecik g..kesian..
Pic ni diambik masa dia dalam tempoh berpantang kerana melahirkan Goku, Gohan, Goten & Gomey. 



2. Gohan

Anak no 2 Siu2. Dia ada abang nama Goku, tapi Goku dah lama lari dari umah. Mungkin kerana tekanan. 
Sekarang Gohan dah jadi otai kat umah. Selalu pukul2 kucing jantan lain, iaitu Goten & Eddy. Tapi dengan manusia kemain manja..hadeh!


3. Goten

Anak emas kucing emas dalam family aku. Kesayangan abah. Kami selalu bagi dia masuk umah. Kalo lapar macam mana pun, Goten xnah mencuri, even ada ikan depan mata dia. Kalau lapar, dia mintak. Kalau aku lambat bagi, dia gigit kaki aku…grrrr…


4. Gomey

Adik Goten. Manja, tapi kuat mencuri. Selalu belasah kucing2 kecik kat umah. Kedengki betoi!



5. Eddy
Kucing jalanan yang abah bawak balik sebab kesian. Aku panggil ketua penyamun, sebab kuat mencuri. Sekarang dah kurus, sebab gila betina & dah x mencuri (kami xbagi masuk umah sebab selalu spray perfume..grrrr)



Yang ni pulak mama yang bawak balik..hehe.. kami panggil bini Firaun, sebab pakai celak tebal sangat. Dalam kes ini, Eddy la yang mendapat gelaran Firaun, sebab Eddy dianggap sebagai suaminya yang sah.

To be continue…

9 comments:

Chic Na said...

wahh nama kucing nama watak2 dlm dragon ball. huhu.. comel. :)

Nini D.. said...

tobat kemain glamer nama kucing dia

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

kekucing "dragon Balls" awak semua cecomel.. tapi awak tak fotong kan dorang eh? kalau fotong kan, mesti takde hall nak tido dalam bilik skali pun hehe

m4rilyn said...

adesss gelak kita baca tang Eddy n bini Firaun tu

meowwmania said...

hihihih...gelihati la pulak

UniMeOw said...

ibuKM,,hik3...xnah fotong pon...nak soh dyekor fotong sdri la!!haha :p

blog-tips-kurus said...

semuanya nampak budak baik.. eh!

IntaNBerliaN said...

dah lama yer.. dr thn 2007 lg ek :-)

Masz Sidek said...

hehehe... macam2 nama kucing... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...