Tuesday, 17 April 2012

Baby Gomey

Aku x selalu sangat hapdet sekarang ni..sebab aku rasa macam xde idea. Xde benda pon nak cter, nak beletiaq.. BW pon aku jarang.. xtaw la nape..nak kata malas,, setahu aku..aku ni rajin..(ye,aku tipu!!hahaha…)


Bila godek2 album, baru la aku perasan.. punya la banyak benda baru yang aku boleh citer..

Berita terkini, Gomey (adek Gohan & Goten) dapat baby..!!! :D




Sebenarnya 3 ekoq, tapi bila aku balik umah baru2 ni tinggal 2 ekoq je..huhu..menurut sumber-yang-xtaw-la-boleh-dipercayai-atau-tidak, iaitu Angah aku, sekoq lagi telah hilang setelah Gohan melawat baby2 tu..huhu jadi suspek utama ialah Gohan..grrrr….




Aku x bagi nama lagi, abah cakap bila dyekor ni dah besaq, baru leh bagi nama…huhu…sebab, kalo mati (nauzubillah!), x la aku teringat2 nama baby 2 nanti…sob3~~


UniMeOw: saya sedang menghapdet n3 ini ketika berada dalam tutorial..lalalala~

10 comments:

Naz said...

masa yg paling sesuai untuk update

meowwmania said...

moga baby2 membesar sihat

sedih pulak yg hilang tu kan :(

Mia Zara said...

comeyy.... (^_^)

UniMeOw said...

naz:haha...sesuai sgt! ;D

mm:amin...huhu dh biasa dh,,kalo baby kecik2 mmg uni xmo harap sgt..maklum la,,kucg jntan ramai...huhu

mia:comey mcm ibu dy n tn dy..makaceh..haha

Mia Zara said...

bagi la sekorrr...hehehhe.. nk wat teman tompok.. ksiann dia sekorr jeee...

9n0L4 said...

putihnyeee. bagi name putih la. ;)

UniMeOw said...

hehe mak dia je yg putih...anak2 x putih sgt..

UniMeOw said...

mia:na leh pisahkan ibu ngn anak!!haippp~

Mia Zara said...

hehehe..gurauuu..je..hhaiipp,,hihihi

UniMeOw said...

hehe seb bek gurauuu...baru nak haippp td..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...