Saturday, 14 April 2012

Tabiat Pelik Ibu Mengandung??!


 Aku x sure la Neko bunting ke x, tapi oleh kerana aku tengok dia gatal sangat 2 3 menjak ni (dia sekor dimengorat oleh 3 jantan serentak – Gohan, Eddy n Goten) maka aku pun membuat tuduhan melulu..hoho…
  





Pelik kan? Suka sangat tido dalam air.. bajet duyung la tu!!








Dan ni hasilnya…taraaaa~~~!!!!!




Akibatnya, aku xbagi dia masok umah.. kalo nak masok jugak, lap badan 2 dulu! grrrr... lagipun kalo dia masok, mesti ketiga2 suami dia tu pun nak ikut..xmo ah! dah la suka kencing merata..huh!


UniMeOw: sempena cuti midsem ni, aku cuti sungguh2..langsung x on9 kat umah..malas! 

7 comments:

Nini D.. said...

dia rindu nak main air kot....

GtHans said...

panas agaknya..:)

meowwmania said...

yelah dia panas agaknya...tu yg carik tmpt sejuk

kucing kite si Bulat suka tido dlm bilik air kalau time panas hehe..

hud aikara said...

tapi kan sekarang memang panas lah...aku pun rasa nak guling dalam air...hehehe...

Naz said...

cam best plak dia lepak kat situ

UniMeOw said...

huhu kot yer pon panas,,,kekalkan la identiti sbg kucg yg scara azalinya takot air...huuuuuuuu

KucingMalaysia said...

saya berpendapat, di samping Neko telah datang gatal nya, dia juga kepanasan. cuaca memainkan peranan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...