Thursday 24 November 2011

Abang kawan saya kawen!! ;)

Hari tu kan,,,masa 19 nov,,(perghh lambat gila aku hapdet kan? Huhu bz r 2 3 hari ni..sob3~)  aku g kenduri kat alostaQ. Abang Masyi kawen!! Kawen ngan sapa? Ngan bini dia la,, takkan kawen ngan bini orang pulak…hadeh..

Fakta & auta sepanjang hari ni:
·         Aku g ngan mimi & kak sue. Kami semua orang Kedah.
·         Malangnya sorang pun xtaw jalan nak g. kami ikut signboard je..huhu..ni la akibatnya selalu tido masa mama drive..
·         Kami sesat! At last berenti tepi jalan, Tanya makcik2.. baru jumpa… alhamdulillah..finally..(=_=”)

·         Pas sampai 2 3 minit, pengantin sampai..
sweet kan..bagai durian dibelah lapan! ;D

·         Kenduri tu dalam dewan. Kami dapat duduk meja vip! J
·         Meja tu untuk 8 orang, tapi kami makan 3 orang je. Paham2 je la,, kenyang giler ah! Haha~
kami makan 3 orang je,,,ofkros la x habeh..tapi full giler kot!

·         Makanan sedap! ;)

bgambar kenangan dgn pengantin

·         Masyi balik dengan kami. Family dia dah nak balik kL petang tu..
tanpa dirancang,,kebetulan sume pakai pink hari tu!!
 errr mimi ungu sikit,,sebab dy ketua boria..haha

siap dapat goody bag vip lagi!! ;)


·         Ondaway balik, kami singgah Jitra. Shoping2..
·         Aku xde mood nak shopping, coz kureng sihat & xde duit..hehe

Part paling bes
·         Lagi beberapa meter nak sampai kedai keta sewa ni,, minyak abeh!!!!!!! >_<
·         Naseb baek abang keta sewa tu x marah.. tapi kami kena cas RM7 walaupun aku telah membodek dgn mengatakan dia ensem..sob3…
·         Fakta penting : atas dasar kejimatan & kekedekutan, aku isi RM10 je masa mula2 drive tu..lalalala~
adeh,,berat jugak encik kancil ni!!!


sempat bergambar sementara menunggu wonder pet datang..haha


·         Akhirnya kami selamat jugak pulang..wakakaka…

Wat abang Masyi,, selamat pengantin baru!!! Semoga bahagia ke anak cucu je..

UniMeOw: hepi besday Aseah!! Kawan aku masa sekolah menengah..:) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...