Sunday 13 November 2011

MY BAD MY BAD~~

“Nama blog pencinta kucing, tapitak banyak pon cerita pasal kucing apelaaaaa”

Aku memang dah lama nak eksplen mende ni, tapi saja aku tunggu orang komplen. Tima kaseh banyak2 la kat Fad sebab sudi mengomplen..(^_^)

Memang blog ni x banyak info pasal kucing. Coz aku sendiri pun suka baca info2 dari blog orang. Mintak mahap banyak2 la..

Sesuai dengan tujuanaku buat blog ni, aku banyak citer pasal benda2 merapu, tentang life aku, tentang pendapat aku. Aku faham, ramai yang boring dengan blog ni. Tapi aku pun x paksa sapa2 baca blog ni, apatah lagi paksa orang follow. Sapa nak follow, follow la.. sapa xnak pun xpe.. no hal..

Blog ni blog aku, blog peribadi aku. Aku sorang pencinta kucing. Maka terciptalah nama “Blog Pencinta Kucing” yang sinonim dengan “Blog Aku”.

Cuma kesilapan aku yang terbesar, nama blog ni seolah2 menggambarkan ni blog untuk semua pencinta kucing. Jadi buat Fad dan pembaca2 yang lain, aku mintak maaf yer kalau dah buat korang salah sangka or rasa tertipu.

Sepatutnya nama blog ni “Blog Seorang Pencinta Kucing”, iaitu aku. Baru la orang x salah sangka…kan3x?!

Ok,,pasnie insya-Allah aku tukaq nama. Tapi x pasti lagi bila.

Once again,, tq Fad sebab sudi menegur. Sekian.

UniMeOw: pendapat orang xleh diabaikan….:)

2 comments:

NoRHaNa CorNER said...

nk update kdg2 x berkesempatan kan tp apa2pun sy ni x hp or camera mesti ada dekat2 sng nk snap kalau ade aktiviti menarik anak2 bulus...



Jom tengok singa buatan

UniMeOw said...

huhu dah la uni dok kat u,,kucing2 sume kat umah..
kamera pulak xde..

sebab 2 asek pinjam pic google...adeh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...