Monday, 22 October 2012

Wajah Seekor Presiden


Semalam, masa tengah tunggu kengkawan nak gi kelas, aku ternampak la sekor makhluk hitam putih tengah sedap2 tido.

Mula2 tido biasa je..

mata bukak sb tersedar aku nak mek gambar dia..


Pas kena usap kepala,,terus beliau golek2..haha ngada!!

dagu putih..comey kan comey kan comey kan? :D


Tokin nie aku gelar presiden sebab bagi aku, beliau la presiden kolej aku. haha.. kerja beliau hari2 adalah meronda. beliau jalan lajuuu...laju lagi dari aku.. yela, kita ni kalau jalan2 jumpa kawan, mesti la berenti sembang2 dulu.. 
Tokin nie mana ada kucing berani sembang dengan dia. tengok wajah dia pun kucing2 dah lari...huh!

Tetiber, ada la bunyi kucing gado. Si Tokin yang konon2 tengah nyenyak tido tadi terus bangun!!

Lalu beliau pun bergegas ke arah bunyi gado2 tersebut.




Oleh kerana beliau merasakan telah tersalah arah, beliau bergegas pula ke arah  bertentangan.

Bizi sungguh beliau menjaga keamanan kolej aku ni..

Cettt!!! Menjaga keamanan la sangat… padahal selama ni dia yang selalu buli kucing2 lain..haippp…

Pape pun, aku sangat hepi bertemu tokin semalam. Lepas rindu. Haha..

UniMeOw: sekarang ni kepala Tokin lagi besar dari tapak tangan aku..

11 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Tokin : cubit nak??? hahaa, menjaga keamanan tu yg takleh blah dengar nya

Chic Na said...

presiden ke ketua gangster ni? haha.. bagus la tokin.

UniMeOw said...

haha tokin umpama ayahanda la kat kolej nie...

m4rilyn said...

boleh Tokin tersalah arah :p

UniMeOw said...

tu la kan,,nama je presiden..peta kolej pun terlupa..haihh.. :p

kura said...

kucing mmg mengada. mencik. haha

i am mrshim said...

patutnya tokin jd abg kawasan..ehehe

Zila Zainal said...

ehh ngada ni.. muka mintak kena sekeh :P

★ aIsyaH ★ said...

ewah..tu la kucing..bru usap sikit da ngade2..hehe..xD

UniMeOw said...

kura:alooo kura lg ngade..mencik10x~~ hik3..

mrshim:dia dah jd tok ayah la..haha

UniMeOw said...

zila & aisyah:hehe sb 2 la uni ske kucg..ewwwww...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...