Tuesday, 4 June 2013

Namaw Kawan Sampai Bila2!!!!

"Onin,,meh sini meh..!"

Onin buat muka no respon..

"Alaaa...nin..mai la kat adikkkk.."

Onin perhatikan aku dari jauh. Hmmm xdak makanan.
Lalu Onin pun telah ingkar dengan ajakanku itu.

Aku bengang.
"Huh, dah la!! Pi sana! Namaw kawan ngan Onin dah..sampai bila2!!!"

Aku meninggikan suara sambil menutup pintu. 
(macam la Onin heran kan..haha)

"Awat ni dik.." mama bertanya.
"Onin tu ha. Takmaw mai kat adik.. Adik xmau kawan ngn Nin2 dah,,sampai bila2!!" jawabku sambil menambah perasa masam di muka. Muncung jangan tanya la, memang dah sepanjang Tembok Besar China.

"ha,kata la takmau kawan. Nanti dia takmau kawan kamu dah sampai bila2 ha..." 

Reaksi spontan aku:
"Eh dak3,,Onin...meh sini meh.."
sambil membuka kembali pintu, pergi kat Onin dan mendukung Onin dengan penuh kasih sayang..eheh

Onin ngan baby..

Tu la aku..cakap beria-ia, taknak kawan la, benci la, nyampah la..

Yang paling takleh blah, 

TAKMAU KAWAN SAMPAI BILA2.

hahaha...takde maknanya..

Sampai bila2 aku tu maybe 2 3 minit je bagi orang lain..

Pernah aku try merajuk kat sorang kawan..konon nak merajuk lama2..(sampai bila2!!)

HARI 1
Memang betul2 xmo kawan la ni. Jumpa tak tegur. Selisih wat2 xnampak. Tapi xde la masam muka ke hapa, juz wat muka kering.grrrrr

HARI 2
Bila jumpa rasa nak senyum, then tetiber teringat..  
"eh,aku xmaw kawan dengan dia la..lupa pulak.."
So wat muka kering balik.

HARI 3
Kali ni memang dah tak tahan nak senyum. hehehe...
Last2 cakap gak macam biasa..
hahahahahahaha

Lawak lak bila ingat.hadeh.. Aku memang cepat merajuk, memang tak dapat dinafikan la..
(Tapi kalau merajuk mana boleh ngaku merajuk..lalala)
Tapi siyesly aku memang tak retiiiiiii sangat nak merajuk lama2.
Kalau dah lama2 tu mesti aku dah tak fikir..sebab tu leh lupa..huhu

Setakat ni, tempoh 3 hari tu la paling lama aku merajuk.
Ni kategori merajuk-dengan-kawan-pompuan la..
Kalo ngan kawan laki, lantak hang la kan..
Tak pernah pulak aku kira berapa hari/minggu/bulan/tahun..
Sebab ngan laki aku tak heran sikit..
Cakap pun main lepas je.. Nasib ko la nak terasa ke hapa..lalalala

Dan ayat aku "namaw kawan sampai bila2" tu adalah penipuan yang paling kerap aku wat.
Sapa percaya tu memang kesian la..haha
Family aku pun memang dah paham sangat dah sampai bila2 aku tu sebenarnya sampai bila je..hik3..


UniMeOw: Semoga kita semua dijauhi daripada penyakit angau..eheh :p

9 comments:

latifah zainal said...

alololoo comeynya dia nak majuk2...panjangkan lagi muncung tu..hehe..namaw kawan ngn onin ek.. nnti akak culik onin bwk balik umh bru taw..

my notes said...

ni jenis merajuk , bila bagi coklat trus senyum ... ooo tak , bagi jer kucing , trus gelak gila ... heheheee

hafiz hafizol said...

Omey angat Onin dengan baby... :P

kimi jamai said...

Haha.. namaw namaw namaw..Comelnya la hai.. XD

Aniq Bukhary said...

Kim salam ngn Onin ya.. hehe

UniMeOw said...

Kak ifah:namaaawwwww~!!!takleh!xlehhhh!!! >_<

UniMeOw said...

MN:hehe cmner taw ni..haippp

hafiz:kannn..sb 2 xleh majok lama2..hik3..

UniMeOw said...

kimi:aummmm~!! >_<


aniq:insya Allah...xsabaq nk balik dukung onin! :D

CaTzMeOW said...

sy pn kuat merajuk gk..tp meow sy lg kuat merajuk..ikt perangai sapa lah tu..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...