Tuesday, 20 August 2013

Rinduuuuuu...!!!!

Assalamualaikum~!!!

Setelah berkurun lamanya x hapdet blog..akhirnyaaaa....hehe

Siyes aku rindu blog ni amat2..tapi apakan daya, mampu on9 guna nset je. Mampu tengok je blog ni tanpa boleh menghapdet..sob3.. Y_Y

Sekarang, tinggal lagi 2 minggu je praktikal. Lepas ni aku tak tau lagi mana hala tuju hidup aku.

Maybe aku akan menganggur selama setahun b4 leh posting..huuuu 

Aku nak keja sementara, (pilihan kerja ada banyak. Tak tau lagi nak pilih yang mana) cuma taktau abah bagi ke tak..huhu

Kengkawan, tolong la doa abah bagi aku keja yer.. Dulu aku selalu jugak mintak nak keja,,tapi abah tak bagi. Soh aku duduk umah masak nasik.. Mama lak tak kesah, lagi suka aku keja..or mek kelas kemahiran.. aku ni bukan reti duduk umah lama2.. Setahun kot..lama giler..huhu

Dilema betul la.. :'(


 UniMeOw : mintak2 leh sambung master..u mana yg tawarkan master psikologi kanak-kanak? 

5 comments:

Zara Alisha said...

heheheh..wah sambung belajar na..bagus tu

Zara Alisha said...

lama tak singgah blog ni..rinduuuuuuuu.. mana tuan blog menghilang yer

Ainim Suju said...

cubalah bekerja sambilan..at least ada duit poket

Amanina Mads said...

lama xsinggah sini.. yuhuuu
wah sambung master.. congrats

p/s: nanti bg email kt blog tau. nk bg header yg dijanjikan. hee

HUD AIKARA said...

sambung master pun ok gak...kerja dulu pun ok gak. Sekurang2nya dapat pengalaman...tapi jangan duk umah sebab sayang waktu yg ada tak cari pengalaman...terangkan kat abah Uni elok-elok..musti dia bagi..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...