Wednesday, 2 October 2013

Seperti yang Dijangka

Seperti yang telah aku jangka sebelum ni..

Aku tak dibenarkan berkerja melainkan membuat kerja-kerja di rumah..
Masak nasik.bagi kucing makan.tengok tv (ni kerja ke?).basuh baju. sapu sampah.bla3x~

Nak keluar ke kedai pun perlu bagi sebab yang kukuh.
Ni aku online kat cc..
Bleh keluar ni pun sebab ada kerja kat cc..
(Y_Y)

Aku tak kesah kerja kat umah. Best pe..atlis umah tu ada la rupa macam umah jugak bila aku ada..
cuma bila aku takde duit (mcm skg ni) aku segan nak mintak..aku dah besar kot..
padahal abah & mama no hal je kalo aku mintak duit..huhu

aku segan nak mintak keluar..
padahal abah bagi je aku keluar,cuma kena ada alasan yg kukuh+munasarawak la..huhu

ntah la..
biar la...
malas nak pikir lagi..
sebab semuanya dah dijangka..

UniMeOw: rindu kat anak2 SMKSA..!!cikgu cyg kamuuuu~~~

6 comments:

Naz said...

tmbah 1 lg kerja..sila update dan upload gmbar kucing anda byk2

Hafiz Hafizol said...

bakpo gitu ? jadi suri rumah sepenuh masa ke sekarang? Ke dah jadi rapunzel kena kurung dalam rumah hahahha...


Ok la tu masak-masak utk kucing.. tlg masak untuk kucing saya etek .. hahahaa

latifah zainal said...

semuanya spt sudah dijangka ek?haha..xpela..nak wat cmne,duduk jela umah..ok gak pe..heheh

Zara Alisha said...

hehehe.. jd tukang masak sy nak x?

__✿HARISA✿__ said...

why why tak boleh keluar rumah??

saya pun dok rumah ajer. bosan

Sobri Yaacob said...

ha.ha. sabar je la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...