Thursday 9 October 2014

Setelah Sekian Lama~~~

akhirnya....boleh jugak aku berblogging~~~yes~!!

Errr Assalamualaikum.eheh..

Selama ni aku blogwalking jugak,tapi sekadar jadi silent reader je la..huhu

Sebab online guna henset je. Boleh baca blog orang (& blog sendiri) tapi xboleh compose entry. & takleh komen. sob3..padahal punya la geram tengok pic meow2 kat blog orang..hmm

Ni online guna lappy...lappy pinjam..hehe tq gajah.. <3

Sekarang aku keja kat tadika kat KL. Xdapat posting lagi..huhu



Kalau ikut plan aku, paling lama keja kat sini pun sampai bulan Januari tahun depan je. Sebab rancang2 nak sambung study bulan Februari tahun depan.

Tapi xsure lagi. Kalau dapat kerja tetap sebelum tempoh tu, aku kerja la dulu..

Tengok la dulu macam mana.

Kalau takde keja tetap jugak sebelum Februari 2015, insya-Allah aku sambung study.

Bercakap menulis pasal kerja,,hehe..aku agak hepi la keja kat sini. Memang la penat. Keja apa pun penat kan,,so tak payah la nak mengeluh bagai.

Kadang2 stres jugak dengan kerenah budak2. Tapi Alhamdulillah start minggu ni aku dah mula rasa 'dekat' dengan dorang.. Rahsianya? Aku selalu amalkan ayat2 al-Quran & doa untuk lembutkan hati, tambahkan kasih sayang..belajaq masa kursus kawen hari tu..hehe.. nanti aku share ye..

Sekarang dah xleh tido lewat2..pukul 11 lebih tu dah kira lewat sangat2 dah..hik3.. Tiap2 hari azan subuh jadi alarm clock..tapi kadang2 terlajak jugak..lalala

Harap2 kerja yang sementara ni boleh bagi banyak pengalaman & pengetahuan kat aku..amin..
Tak sabar nak sambung study! :D

p/s:aku nak sambung study kos psikologi perkembangan kanak2..sebab tu aku excited je mintak keje sini..hik3...

UniMeOw: dah lama tak berblogging...ayat aku makin skema sekarang..wakaka

2 comments:

tachi n poncho said...

Smbl2 mendkatkn diri ngan anak2 yg comel...snappy2 la skit kalo ada meow2 yg dtg bertndg ke tadika uni...hihihj

UniMeOw said...

insya Allah..hehe payah sikit,,sebab ms keja mmg xleh pgg nset.. mlm je..huhu

tp sini ada meow2 manja..nanti dpat pic dyekor uni publish ye..yeay!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...