Thursday 14 July 2011

Hepi besday Fathiah!!!


Hari ni besday kawan aku kat KMKu, nama dia Fathiah..
Macam ni la aku, kadang2 ingat besday orang tapi xde kesempatan nak wish…cedih!!
Aku dah lost contact dengan dia..
Dulu dia ada fb, tapi rasanya dia dah deactivate..lama dah..
So sekarang memang aku lost contact terus dengan dia..
Nset aku hilang, so nombor dia pun aku dah hilang..
Fathiah baik sangat, dia pandai,suka kucing jugak, sederhana selalu, dan sangat perahsia tentang diri sendiri..
Fathiah, I miss u so much!!
Semoga seorang sahabat yang bernama Fathiah baca n3 ni suatu hari nanti..
Frenship 4eva cayang…
~Dari tuan Pow2..14 Julai 2011~
setelah puas ku godek folder2,,lastly umpa jugak pic aku ngan Fathiah..haha muka innocent giler masa kat m3x!

UniMeOw: Pow2 tu kucing  raksasa aku kat kolej..garang giler!! (>_<)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...