Wednesday, 21 September 2011

Aku dah Dewasa…!

Aku rasa,,ni la pertama kali dalam idup aku jadi camnie..

Aku rasa macam nak nangis tapi x nangis pun..

Pelik?!

X penah lagi jadi camnie..

Selalunya aku xnak nangis,,,tapi nangis jugak..

Kali ni terbalik pulak..
boleh x aku nangis camnie..?


Maybe ni tandanya aku dah dewasa kot…huhu

(nak gelak bangga tapi dihalang oleh rasa nak nangis)

waduh,,kecelaruan betul la aku ni!!

update: adeh,,,TERmenangis pulak di saat menulis n3 ni...huhu

UniMeOw: hanya dengan mengingatiNya hati menjadi tenang….

4 comments:

siti najuwa said...

oit! entry ni sama ngn status ym aku ari ni...
beza sikit kot..."kau buat aku makin dewasa...ya...makin DEWASA!...
p/s:tersedih & termeleleh plak tls komen ni... :(

sha my heart said...

selamat datang ke alam dewasa..

no more tears, ok.. =)

riva'i said...

dewasa ya dewasa, tapi kok gambarnya kucing kecil?
hehehehe.

yang besar kucingnya donk. :p

UniMeOw said...

jwa:it's ok 2 cry,,4 me cryin gimme strength!!
smp 1 ms,,,kta akn jemu mnangis..!

kak sha:tq..;D (tp bkn sy la kalo x ngs lgsg 2..haha)

riva'i:ehem2,,,kucing 2 gambar hiasan je taw..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...