Thursday, 21 February 2013

Seminit ku rasa bagaikan setahun




Penah tak korang rasa macam ni? Seminit, tapi rasa macam dah setahun… masa terasa lambat berlalu..

Aku akan rasa macam ni bila berada dalam tempat sejuk…uhukkk…
Sekarang la aku rasa macam ni..cepat la pukul 12..sob3..

Aku tengah keja. Dalam cc ni sejukkkkkkkk sangat… & siyesly aku xsabar nak habis kerja…sob3..

Dalam kelas pun macam tu. Air cond pasang kaw2 punya sejuk.. nak membunuh ke hape.. sem ni dapat lec yang suka lepas lewat pulak..memang ‘best’.ewwww.. xsabar nak g kelas tiap2 minggu.. (mata ke atas)

Masa kecik2 kan, aku selalu berlatih. Konon nak tahan sejuk. Bukak kipas no 5, baring atas kusyen. Tengok tv. Hmm memang aku selalu berlatih, tapi sekali wat tu ada la seminit dua..haha siyes x tahan! >_<

Oh ya, tujuan aku berlatih masa kecik2 dulu tu sebab aku ada cita2 nak pegi London. Padahal tak taw pun London tu katne..wakaka…

Ok, tu je nak citer. Kbai!

 UniMeOw: walau sedih macam mana pun, aku takkan menyesal. Insya-Allah.

17 comments:

Nini D.. said...

sama lah kita..jenis tak tahan sejukkk

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

tak bawak baju sejuk n stokin ke? eee, hamster awak kuat makan lah. bagi 10 kali pun tak kenyang2 ..hehe

sobri yaacob said...

kat tmpt keja..wktu nak blik.. tu la rasa sminit mcm stahun !!

Liza Razak said...

saya ni dah la cepat semput..mmg tak tahan sejuk apatah lagi sejuk air cond

Saffiyah Khadeeja said...

keja kat lab ke?afzan g mana......

blog-tips-kurus said...

i kena flu ni. huhu!

UniMeOw said...

nini:yeayyyy ada geng! ;)

ibuKM:mst la xbwk..hehe :p
ehemmm ibuKM jgn buli dy yer..aummmm

UniMeOw said...

sobri:betol2...dtmbah pulak dgn kesejukan...huuuuu

liza:sama la..sob3~

UniMeOw said...

saffiyah:xtaw la afzan g mana..smlm ely kat mk1,,cyes sejuk..

tipkurus:hehe sb 2 stim vicks 2 kan...;)

Nora Karim said...

akak pun tak tahan sejuk... selalu pakai stokin... huhuh

UniMeOw said...

uni pon..stiap kali exm mst bawak blazer...pastu kuar awl..sob3..

hanahassan said...

sye kalu rasa seminit mcm setahun bila xsabar nak habes kelas laa,hehe .done follow , follow me back :) www.shhanahassan.blogspot.com

deno said...

samalah kita.. deno dulu dlm kelas siap bw baju sejuk.. peduli apa kan, aircond dlm kelas terlampau sejuk.. nak blaja pun xbleh fokus bila terlalu sejuk.. huhu

C.T.K said...

paling xske bila kuliah econ kuat giler, xleh k fokus..huhuhu...

UniMeOw said...

hana:uni turut merasainya..hahaha :p

UniMeOw said...

deno: uni pun bawak kardigan..punya la sejuk..huhu

UniMeOw said...

ctk:betul..x kondusif la..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...