Saturday, 25 June 2011

~Nicknamesssss~

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Hari ini, dengan rasminya ingin ku kategorikan diri aku ke dalam golongan manusia yang banyak nickname. Miauuuhahahahaha~

Dari kecik bawak ke besor, macam2 nickname dah aku dapat. Ada yang aku letak sendiri, ada yang orang bagi.. Nickname yang memang sinonim ngan aku ofcoz la Adik. Sebab aku anak bongsu. Orang yang lebih tua dpd aku, panggil la aku adik..aku x kesah pun..hehe

Owh, dan xlupa jugak. Gelaran adik ni la yang akan aku guna setiap kali berinteraksi dengan kucing..haha (jangan kata aku gila plz..)

Masa kecik2, abah mama panggil aku Uni (masa baby) coz waktu kecik aku pakai pampers Uni…hahahaha…(ni yang wujud nama UniMeow ni..)
Pampers uni dah xwujud dah skrg...mama la cakap..
pic ni jenama China mali...haha tq cik google!

Sekolah rendah
Adik + Uni = Diki
à Dicky. Nickname yang angah bagi kat aku..hehe
Ada cikgu panggil aku Jalilah..owh..
Bukan Dicky Cheung k..ahaks~

Sekolah menengah
kengkawan, cikgu2 panggil Yuni. Standard r..
Ada kawan panggil Meow..hahahahahahahaha~ cikgu BM aku taw..:p
Ada kawan panggil aku Montel (walaupun aku rasa aku slim giler). Grrrr…

PLKN
kengkawan, cikgu2 sumer panggil Cat. Sempena kesukaanku pada makhluk Allah tue..ahaks~
Kucing tanpa tuan kat Hospital Tha Phei, Satun..mama pgil dya dokter besaq..hehe

Matrik
Aku soh kawan2 panggil aku Uni. Tapi gelaran yang aku dapat ----
àMamaMeow coz aku ni dianggap mama kpd meow2 kat situ. Siyes kat m3x aku banyak giler kucing!
Gelaran Mama memang dah lekat ngan aku sampai la sekarang..huhu aku x kawen lagi la woi!

U
Elly. Sempena nama kucing kesayangan aku yang telah ‘pergi’ masa aku kat matrik lu. Aku sayang giler2 kat dia. Selalunya orang letak pic pakwe lam dompet, tapi dompet aku penuh ngan pic elly. Sob3x..(sebab aku xde pic abah ma yang kecik..hehe)

Tak kesah la orang nak gelar pe pon, yang pasti aku sangat anti orang panggil aku Ayu. Anti giler. Aku rasa nak penampor jer orang panggil aku ayu..
Orang yang xtaw leh la dimaafkan lagi, orang yang  sengaja? Hehe berniat nak putuskan silaturrahim kot…isy,,astaghfirullah! Isy,,,ngarut betol la kamu ni uni oi~

UniMeoW: paling suka gelaran adik! :D

3 comments:

meowwmania said...

hai adik! :D

Nurainaa Sofia Nurazizul said...

wahh. banyaknye nickname. eh, ayu ok wat? hehehe. *jgn marahh* :D

UniMeOw said...

hai meow2~

aina:hei2,,,,nak kena tibai..? >_< hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...