Tuesday, 7 June 2011

~Terengganu~ in my HeaRT! ;)



Baru2 ni aku g Ganu,,prog  baksis (bakti siswa=anak angkat)..siyesly,,,aku memang dah 4 tauuuuunnnnnnn tingin nak g Ganu, n ble dapat peluang nie,,,aku hepi sgt2!!! >_<

errr...aku nak ce citer ngan pic,,,tapi........

lambat gler nk loading...uhukk3,,,:'(
aku dah nak balik dah jpg...

xpe la,,,kalo nk tgk pic,,meh sini..huuuu.....

pape pon,,juz wan 2 say dat

"I CAN'T WAIT 2 GO GANU AGAIN N AGAIN!!!" :D

Setelah beberapa jam,,akhirnya berjaya gak uplod pic ni..huhu


Pic paling aku hargai...tq Fiza n Min!muah2~






5 comments:

meowwmania said...

banyak beli kopok ganu?? :D

UniMeOw said...

hah,,,tu yg nk cter tu..
xsempat beli,,,pape pon xsempat..

bas xnak singgah,,,geramnya!!! >_<
cian kat mama,,,xbli pe pon kt dye...

nseb baek mak agkat n org kg bg adiah kopok..
kalo x kempunan la...huhu

Zamri said...

mne keropok lekor aku?..hahaha..

UniMeOw said...

zamri:abeh!kucing makan~
hahaahahahaha aku sdri pon x merasa....

Anonymous said...

salam.. awak buat program bakti siswa tu kat mana ye? Saya ingin buat program di terengganu tp masih belum tahu tempat. Boleh detailkan pengisian program korang pd saya? :) please please send the detail to my email faizah_jen@yahoo.com.. tq!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...