Tuesday 8 January 2013

Kebahagiaan di Ambang Perpisahan

-->
Alhamdulillah, semalam aku exam paper last. Dah takyah tenson2 dah pikir sal exam. Hehe..buat sem ni la kan. Sem depan ada lagi..haihhh~
Semalam adalah salah satu hari yang hepi wat aku. Aku exam petang. So lunch dulu la b4 gi exam. Otw balik kafe, nampak Tompok & baby2nya kat blok sebelah. Alhamdulillah~~~ selamat upanya kamu Tompok. Xde tempat lain ke nak pergi? Eheh.. :p
Tengok, semuanya ok. Alhamdulillah.. yang aku dukung tu Totoro. Yuki lepak atas riba.. si Tompok sembunyi di sebalik daun. Hehe…malu la kot kisah dia jadi bahan kat entry aku b4 ni..wekkkk…:p



-->
Bila dah jumpa Tompok, maka boleh la aku menjawab exam dengan tenang. Walaupun aku pun tak paham pe yang aku jawab…eheh? ;p
  -->
Pas exam, ktorang mam eskrem lak. Hehe..beli eskrem yang termurah kat situ. Ok la kan…lepas gian mam eskrem.. (padahal baru2 ni je dah mam..hadeh).. ermm hepi hepi hepi~ (akibat terlalu lega kerana dah abeh exam)


Geng purple. Jurukamera pakai pink, so xleh masok gambar..haha


-->
Okeh, tu kisah semalam. Ni citer hari ni pulak.
Pagi2 lagi, kami berempat gi Pusat Sukan, pinjam basikal. Yuhuuuuu besnya naek basikal. Dah lama x naek. Sem ni agak bz dengan praktikum, program, assignment & exam. Sob3~


Saat menunggu kedatangan aku yang tak pernah reti awal

Aku suka pic ni. Rasa macam nak bernasyid...hehe


-->

Memuler kami gi Puncak Vista. Rugi la kalau jadi warga Yuyuem tapi tak pernah naik Puncak Vista. Haha.. padahal aku pun sem lepas baru pestaim naik. Dari sini, boleh tengok sebahagian besar pemandangan Yuyuem. (Kachi terkecuali la beb)


Basikal aku yang tengah ^_^
-->
Sebenarnya xde pape pun kat sini. Tapi bes la, bleh tengok panorama yuyuem dari sini. Naek sini umpama mendaki gunung la. Tapi yang besnya kat sini ‘daki’ guna tangga je la..hehe.. semuanya ada 162 anak tangga. Mau semput jugak la naek sini walaupun tak tinggi mana..huhu

Tangga terakhir


-->
Hah, nampak tak bangunanyang besaq gedabak tu? Tu la DMAS, dewan yang bebudak yuyuem konvo.

-->
Kami semua 4 orang. Ce teka bilangan roti canai yang kami order? ngeh3~

Lepas lepak2 situ, kami pergi Kolej MISC. jalan2 cari makan. Huhu..memuler ingat nak beli air je. Pastu tengok ada roti canai. Baek sarapan siap2 kan…



Ntah macam mana, terlajak lak gi beli lunch. Bukan sengaja..eheh… sebab makanan kat sini memang sedap+murah. Macam biasa, aku beli ikan keli..hehe feveret! N siyesly, aku tak makan lagi pun lunch tu. Sebab aku balun roti canai banyak giler. Lalalalala~
-->
Memang bes la rini. Huhu..walaupun ada antara kami yang seluar terkoyak, terjatuh, luka, beg terkoyak, kasut lekang, tapi kami tetap enjoy. Siapa yang jadi apa tu kena rahsia la kan…haha Maklum la, dah habis exam. Jiwa pun rasa tenang je. Bila nak dapat rzult nanti mula la cuak balik..huhu
Takpe la, sakit sikit2 tu biasa la. Ni la kehidupan namanya. Nak keseronokan kena la ada kesakitan sikit. Bak kata aku, yang sakit itulah yang terindah untuk dikenang. Muahahaha…padahal sakit sikit dah nangis..buuuu~

UniMeOw: petang ni nak jalan2 ngan ex-rumate pulak….peace (^_^)v

2 comments:

Hafiz Hafizol said...

Dah naik atas puncak Vista tu.. Haritu join pogram JIPT Utara .. Hehe.. boleh nampak la pemandangan UUM. Pdg kat jam besar tu pun pegi jugak. Lawa UUM. :)

UniMeOw said...

hehe jam besar tu depan DMAS..nt dtg la lg..dialu2kan~ ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...