Tuesday, 29 January 2013

Paham2 le sendirikkkk.....


Orang yang memang x paham itu lebih baik daripada orang yang paham tapi buat2 x paham…eheh?



Aku ngaku ada yang betul jugak dalam pic ni. Kena dengan aku, tapi x semua k..yeker..

Tapi ofkos la aku xmaw ngaku kan…ego2..haha


UniMeOw: orang yg sweet adalah orang yg cuba utk faham walaupun dia x faham. Dem, aku pun xfaham pe aku ngarut ni! Haippppp~

12 comments:

Chic Na said...

sangat setuju. semua betul. huhu..

C.T.K said...

ct pon cmtu..hihihi..sbb naluri pompuan mmg gitu kot, sentiasa nk dipahami :D

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

pompuan suka berkias.. hehe

Zara Alisha said...

hihihihi

xila dot said...

tp laki suka blur bila kita berkias2 berbunga hoho

bonjour said...

komplikated...tp, itulah kita

tenku butang said...

Hai.. done singgah n follow d sini.. sudi2 lea follow mine back yea.. =) tQ.. senyum selalu.. =)

http://tengkubutang.blogspot.com/

Nora Karim said...

Org perempuan ni mmg suka berkias... dan sgt suka org ambil berat pasal dia...

UniMeOw said...

chic na:hehe...

ct:tp mereka jarang memahami...^_^

UniMeOw said...

ibuKM: & sukar difahami..haha

zara:kanak2 mn phm..hehe

UniMeOw said...

xila:blur xpe g,jgn wat2 blur dah..haha

bonjour:betol2~ :p

UniMeOw said...

TB:tq...tggu yer...:)

kak nora:betul2..tp ada masa kta dah xdulik org nk t8 care ke x..sb kta ada diri sdri...& ada Dia..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...