Sunday, 18 March 2012

Sila malu pada kucing ini


Negaraku…

Tanah tumpahnya darahku…


Rakyat hidup..bersatu dan maju…


Rahmat bahgia Tuhan kurniakan



Raja kita selamat bertakhta

Rahmat bahgia Tuhan kurniakan

Raja kita selamat bertakhta..





Adakah anda termasuk dalam golongan yang tidak tahu menghormati lagu Negaraku?

Jika ya, silalah malu pada Nekochan..

Sebab dia pon taw hormat lagu kebangsaan sendiri walaupun dia xde ic..huhu

Eh,,lagu dah habis pon berdiri tegak lagi??




Neko?


Nekochan??



Nekooooo~~~~~



Hahaha xdelah! Dia tengah tengok cicak sebenarnya..wakaka~
Kalo dah tengok cicak, panggil la sampai keluar tekak pon.. xdenye dia nak layan..haha


UniMeOw: kalo org cakap aishiteru kat kita,,kita nak jawab pe ek..? sape taw?


14 comments:

Naz said...

tak kebas leher ke tu

m4rilyn said...

haitttt sambil tunduk

gitu la jawapannya...~ye ker??

Spudin said...

sakit tengkuk la tuh ..haha..do visit my blog..happy blogging

UniMeOw said...

naz:minah ni kalo dah leh tgk cicak,x pk dah kebas2..huhu

cik marie:ceq pon xtaw..huhu kalo nk jwb "i love u too" dalam bhs jepun pe ek....(mcm la cik marie ni cgu bhs jepun kan..haha)

spudin:nt la ak nk beli myk urut kt dia..hehe

Mia Zara said...

nado dangsin-eul salanghae ....eheh..google trnslate..h

Nini D.. said...

hahahahaha...mau cramp leher jap kang nih

hud aikara said...

hahaha...dah agak dah..musti cicak punya...rasa nak cium je muka si neko nih!

KucingMalaysia said...

semangat patriotik macam ni lah kita nak ! (walaupon Nekochan berbulu tengok sang cicak menari kat siling tu)

UniMeOw said...

mia:tu bukan bhs korea ke??aishiteru bhs jepun..huhu

tachi n poncho said...

pssssttt...nekochan...
pssssst...pssssttttt!!!!!!!!!

UniMeOw said...

nini:2 la,,kita yg tgk ni pon rs lenguh..haihhh...

hud:hehehe...kantoi,,dh ada org leh teka upanya..:p

KM:hehe patriotik la sgt c neko ni..:p

UniMeOw said...

tachi,,npe..kmu nk nyamar jd cicak ke?haha..;)

Leeyana Amzar said...

comel nyer nekochan

UniMeOw said...

neko kata tima kaceh,,nk ikan cikit...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...