Saturday, 31 March 2012

Ini keja budak busyuk ni…!!



Dulu aku penah citer pasal anak2 Kikin..sem lepas. Semua ada 3 ekoq kan. Sem ni, tinggal sekoq je. 2 lagi aku x pasti ke mana menghilang…huhu

Dulu si kecik ni aku panggil anak-mak-dia, sebab dia sebijik macam Kikin. Sem lepas, ada jiran yang baek hati+cyg kucg pgil dia Mimi.. tapi sem ni dia pgil Baby pulak. Aku ikot je la.. tapi selalu tersyasyul pgil dia Manja,, xtaw la sb pa…huhu

nampak je besar,,sebenarnya kecik lagi ni..hehe


Dia makin nakal sekarang. Dah boleh dukung2,,,dulu xnak orang dukung. Hehe…


Tengok la pe keja dy…grrrrr….


SEBELUM


..................
...........
......
...
..
.

SELEPAS


Yang xtahannya, lepas selesai buat “kerja bertamadun” dia tu, slamber badak je dia titon…

Kadang2 titon kat kacut...

Kadang2 titon kat penyapu...


Aihh,,,sabor je la..nasib baik aku sayang.. kalo takkkkk,,,,_______. (sambung la sendiri..huhu)

UniMeOw: dah hapdet pic si Penjenayah Tokin..:)


7 comments:

GtHans said...

syabas Manja..buat slalu keje bertamadun tu tau..ekeke ;p

Naz said...

hati mau happy, perangai mau ceria..hahaha

m4rilyn said...

biasa la...kucing sekolah :)

Nini D.. said...

kikiki...sesuka ati dia aje!

meowwmania said...

kalau tak....ku cium cium!! hehe...

KucingMalaysia said...

kalo takkkkk,,,,kita babab muntot dia ramai2 .. hehee.

Suhami Ahmad said...

halaaaaa....somelnye...gerammm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...