Saturday, 5 May 2012

Kantoi..!! Siapa di hati anda??? ;)



Kadang2..kita terlalu sayangkan dia..
Tapi hati berat untuk mengaku..

Kadang2..kita memang cintakan dia..
Tapi kita x peka dengan perasaan sendiri..

Siapa dia?
Walau mulut menjawab “xtahu”,, tapi hati x pernah menipu..

Siapa yang pertama muncul dalam minda anda pas tengok pic ni,,
dialah orangnya..;)

Ye,,,aku buang tebiat hari ni!! Huwaaa~~~

UniMeOw: baik tapi ego.

17 comments:

iEdA said...

betol 2...psti kn da sowg dlm ingtn...wlopn xnk mgku tp hakikatnya ttp da ^_^

Alieza Dayasari said...

dah dpt tak siapa yg terlintas.. hiiiii

----- ----- said...
This comment has been removed by the author.
9n0L4 said...

huhu. pandai ehhhh. sape yg difikirkan tu? ;)

Mia Zara said...

bukan ke ari ni BCG ...

Naz said...

Awas: Lembu melintas di hadapan

hazdnul said...

dah dpt spe yang melintas ..hihihi

Mia Zara said...

AWAS :KENDERAAN BERAT SEBELAH KIRI (k.unimeow sila ke sebelah kiri yer..)..hehehehe

siti najuwa said...

okeh! dia terlintas..
puiiiiii..

IntaNBerliaN said...

bg akak yg dh kwen ni.. dh semestinya hubby akak lh.. ;-)

dear yayah said...

kelip2 mata je dok bayang kot2 ada prince charming nk muncul.. malangnye, tade :D.. hihi

SB said...

dh da la tue..hehehe

Fiza Diaries said...

orang yang pertama muncul dalam minda fiza tuu dah dikebas oleh orang lain..huwaa, sedih sangat..punah harapan..hehe..

Anonymous said...

so siapakah dia cik ayuni sorang? hihihi...

UniMeOw said...

siapakah anon d atas? :o

Anonymous said...

tak menjawap soklan.. :P

Afiah Akfarinah said...

ngaku jea la kat ameer qushairy yg ko suka kat ea...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...