Friday, 4 May 2012

Kiko si Pengecut!


Selamat hari Jumaat!! :D

Bangun pagi2,,pas subuh (bajet awal la sangat kan..haha..), macam pagi2 Jumaat yang lain, aku & Fie berjogging berjalan2 sekitar u. err sebenarnya jalan gi Pusat Sukan, pegi tempat refleksologi. Sembang je lebih, jalan kat tempat refleksologi tu 2x je..haha..
x aci!!!pakai stokin..
p/s:aku x kenal pon sapa ni..aku snap je...haha sori ye adek2..


Balik2, terus singgah kafe. Sarapan. Masa sedap2 kami makan tu, ada la makhluk peramah datang.. punya la bising..

Kiko!!!

Muka penakut, aku marah sebab naek meja kat kafe..grrrrr


hah,,dah kena marah reti lak tu sembunyi belakang botol...aummm~

taktik baru:duduk kat lantai lak..tagih simpati la tu..
pandai menjawab lak bila orang marah...kamu ni la Kiko...

Pandai2 amek sdri..yang orang bagi dia xnak makan!!haippp~

Kiko: "yess!!akhirnya dapat jugak ayam Kak Fie..hehe.."


Wat pengetahuan orang yang x tahu lagi,, Kiko ni la mangsa Tokin yang aku cuba selamatkan dulu..huhu masa aku kena cakar dengan Tokin, selamba badak dia je gi lari. Bukan nak tolong aku.. xde ciri2 kejantanan langsung!huh!!

Tapi x pe la..wat la pape pon Kiko,, adek tetap sayang kat kamu…muah10x~~


UniMeOw: sesungguhnya bercakap dengan kucing itu lebih menenangkan dpd bercakap dgn manusia yang x paham bahasa..(^_^)

19 comments:

Naz said...

jom pakat cakap ngn kucin blake

::dEyb:: said...

setuju dengan ayat bwh sekali..huhu ;p

Mia Zara said...

bangun pagi xajak..hehehe

UniMeOw said...

naz:haha jom la..mesti org pandang kita pelik..haha

deyb:hik3...kiko pon setuju jugak...:p

mia:amboi..ngengada!igt ke org tu pegi naek beskal...:p

m4rilyn said...

kucing kita paham kalau kita cakap ngan dia :)

UniMeOw said...

cik marie,,stuju sgt2..!!! :D

Masz Sidek said...

hahaha... setuju... kadang2 cakap dgn kucing lagi senang dan tenang... :)

Mia Zara said...

mane de pi BSKL tu... xsempat nk join pun dh penuh dahhhhh

UniMeOw said...

masz:hehe...psni msti rmai yg ckp ngn kucg..hak3..

mia:same r..xsempat nak join...sob3~~

kasih sufi said...

hehehe...kucing yg bising...

UniMeOw said...

sufi,,kenal kan...hehe

meowwmania said...

ha'ah! betol betol...setujuk sesangat

UniMeOw said...

MM stuju ngn ayat last ni ke?

hahahaha...
kamu dah x femes kiko...org lg suka ayat adek 2 dpd kamu..haha..

Misz Pinkie Winkie said...

comella kiko....besar badannya..

UniMeOw said...

erkk akhirnya..
ada jugak org psan kwjudan kiko...haha :)

9n0L4 said...

comel je kan klu jumpe kucing yg memilih mkn. hee.

UniMeOw said...

ha'a,,,comellll sgt...rs cm nk cubitttttt2 tlinga dia..hik3~

Alieza Dayasari said...

cute cat...............

Fiza Diaries said...

fiza suka gambar kiko yg duduk kt lantai jee..comeell jee..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...