Tuesday, 22 May 2012

Kasih Lama Bertaut Kembali


Awak…dah lama saya x nampak awak..
Awak pegi mana?
Awak tau tak saya rindu??
Saya tau awak pun rindu saya kan..
Cuma xnak tunjuk..
Xpe,,saya paham awak tu ego…
Ngade2…



Hari tu saya nampak awak, saya panggil2 nama awak..
Awak buat xtahu je..
Awak dah lupa ke nama manja yang saya cipta khas untuk awak?
Senang2 je kan awak berlalu pergi, setelah hati ini awak curi..
Sampai hati..

Walaupun awak pernah lukai saya..
Saya tetap sayang awak, percayalah..
Saya x pernah berdendam dengan awak,
Sebab saya betul2 sayangkan awak..

Semalam, saya jumpa awak lagi..
Kali ni awak betul2 depan saya..
& awak dah x boleh mengelak daripada saya lagi..
Saya hepi sangat wak..

Saya cuba berbaik dengan awak,
Tapi awak jual mahal..
Saya cuba dukung awak..
Tapi awak bunyi grrrrr…

Erkk…dukung??
Bunyi grrrr…??

Hahahahahahahaha…..
siyes, aku rasa nak muntah baca entry yang aku tulis sendiri…hahahahaa

Bila pulak aku reti cakap saya-awak dengan lelaki? Hadeh..
Kalo aku reti la kan, memang petanda bumi dah nak meletup la tuh..haha..

Aku cakap pasal Tokin si penjenayah r..
rindu giler kot kat dia..walaupun aku still takut ngan dia sebenarnya..huhu
memang aku try dukung dia, tapi bila dia bunyi je terus aku lepas. Xberani amek risiko..huhu

& at last, aku amek gambar dengan dia, bagi membuktikan yang aku dah xtakot dgn dia…haha (xtakot la sangat..)



Lebiu la Tokin!
The latest one..
macam biasa, pantang org tunjuk kasih syg sikit,
mula la nak golek2 manja...grrrr!!!


UniMeOw: masih terasa mual membaca entry ni..haha



13 comments:

Naz said...

Tokin manje..

m4rilyn said...

ai labiu too Tokin

meowwmania said...

lebiu Tokin too...

Evil Knight said...

Cute..haha

Mia Zara said...

haipppp.... maen lg ngn tokin tu...

UniMeOw said...

haha rmai upanya peminat tokin...igt ke ak sorg je..:p

mia:kalo dah syg...biar la kaki terluka pon..haha

Suhami Ahmad said...

tomeynya Tokinnn

Cat is Kucing said...

comey gambar last sekali 2 =)

hud aikara said...

hahahhaha...tapi si tokin ni comel!

♥ sitifarhana ♥ said...

alolooo tomey2 tucin ni..token ni dah kawin blm?leh rekemenkan dgn kucing sy nanti..hehehe

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

lawa cetokin dia..hehehe

CiK FizA said...

hee. ok la tuh. dh makin berani ! Ngee :DD

Pena said...

ada stokin.. comel2x.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...