Monday, 3 December 2012

Aku Terlalu Cinta


Ya.
Aku terlalu cinta.


Kucing ni sesat masuk kelas pagi tadi...huhu


Walaupun kamu lain, aku lain, aku tetap cinta.

Baby ni kami jumpa kat kafe..skg dah xde..xtaw g mana.. :'(


Dan aku juga tak mengerti dengan perasaan ini.
Dari mana datangnya rasa ini..kenapa aku terlalu cinta kamu, sayang kamu..kenapa?


yang ni aku panggil Maru. gumok cgt2...kucing kafe gak...

Allah tidak pernah melaknat kamu..
Rasulullah saw tidak pernah menghina kamu..
Tapi kenapa manusia selalu memandang jijik padamu?


Biarlah..
Kucing kafe gak. aku tak bagi nama pun..tapi dia manja sangat..

Walau apa pun reaksi mereka..walau apa pun yang mereka katakan..
Aku tetap dengan pendirian aku.


Kerana aku terlalu cinta kamu…<3

I love u Achik...muah2~~


sebenarnya entry ni untuk Achik je. Tapi ntah cmner leh melalut utk semua meow2 lak..miauuuhaha..



UniMeOw: Siti Nurhaliza-cuba untuk mengerti

17 comments:

Zara Alisha said...

heheheh

UniMeOw said...

uih??n9 lg?

ble nak intepretasi UP yunk?

Zara Alisha said...

sok leh tp lwat sikit la leh sbb de discussion

UniMeOw said...

sok kte keje smp kol 11..pas2 leh? ehhh tp xjanji..sb pg slasa kelas killer..huhu

xpe,,t kte roger2 k..

Zara Alisha said...

BILA2 free leh la wat.. huhuhu.. susahbyer brkomunikasi kt sini..huhuh.. fb dh diaktif... rabu mlm k x..hihihi

Misz Pinkie Winkie said...

comel sgt....

meowwmania said...

aku juga sgt mencintai kamu...meowww!! :D

m4rilyn said...

xoxo

Chic Na said...

bagus la kalau semua org mcm uni. :)

Gt Hans said...

cinta yg kita sama2 rasa..ceiwah..hik2

IntaNBerliaN said...

uni ni mmg penyayang :-)

Nora Karim said...

wah.. terserlah seorang yang penyayang... hihi

UniMeOw said...

zara:kalo xde sesi bleh je..t msj..:)

pinkie: kucg mmg comey..<3

UniMeOw said...

MM & cik merry: <3<3<3

chic na:kalo sume org mcm uni,maw hancur dunia..haha

UniMeOw said...

tatak: ye,,cinta kte sama la tatak,,hehe...

kak intan & kak nora:alaaaa akak2 ni lagi la penyayang...dah la dh ada baby...hik3~

Arm Gurlz said...

Waa ad geng la, sy pn pantang jmp kucing mesti nk pegang, walaupun tu kucing jalanan..cian tgk meow2 ni kelaparan..

UniMeOw said...

betul2 geng uni...hehe <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...