Friday, 21 December 2012

Kawan2, tolong saya~~


Kengkawan kengkawan yang bayik hati, tolong la aminkan doa saya nie.. mana taw termakbul..kan3~

1st, semoga ‘calon’ yang ada di hati saya ini menjadi teman hidup saya di dunia dan akhirat..amin..
(Najuwa, setiap orang yang aminkan doa ni telah mendoakan anda jugak..)

2nd, semoga teman hidup dunia akhirat saya memahami minat saya, seperti mana saya juga akan cuba memahami minat dia..amin..

3rd,doa yang paaaaaaling penting…
Semoga Achik sihat…uhukkkk… :’(

Achik tu kucing kat kolej aku. Aku tengok dia membesar depan mata, then dia pindah gi kolej sebelah..sebab waktu tu ada bapak kucing garang suka halau insan kucing yang lemah..

Nie masa Achik kecik2..masa aku sem 2..skg aku dah sem7..huhu


Nie pic semalam..aku jumpa dia pas keja..huhu

Dia cuma nak minum je..bagi isi ayam goreng xnak makan...:'(

Ha,,achik la yang suka tido merata-rata tu…hurmmm..

Kurus sangat kan...achik...:'(
Dia tak sihat, sekarang kurus sangat2. Bagi makan ayam xmau makan. Tapi minum banyak sangat. Huhu..tolong yer semua..doakan Achik kembali sihat…(Y_Y)

tQ wat semua yang mengaminkan doa saya...sob3...

UniMeOw: rehat mode b4 exam...huhu

10 comments:

Chic Na said...

Ameen utk semuanya. kucing pun doa utk uni tau. sbb uni sayangkan diorang. :)

meowwmania said...

amin amin amin yarabbal alamin...

Pewarna Hidupku said...
This comment has been removed by the author.
Pewarna Hidupku said...

Ade mase org tolong tgk2 kan k Achik tu... Kesian tgk dia smlm..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Hensem acik ni.. dia sakit ke. Moga2 dia cepat sembuh

Nini D.. said...

Amin..

Zara Alisha said...

amin.. tgok dia mcm dah xbermaya...kesian.

hud aikara said...

kesiannya dia...dia kuat minum, saya takut dia ada masalah buah pinggang..semoga Allah meringankan beban sakit si Achik..dan saya doakan juga semua doa cik unimeow termakbul...amin...

zOeY zAu YaH said...

amin..

UniMeOw said...

tq sume...cyg korg...uhukkk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...