Saturday, 8 December 2012

Bila rumah xde air

Umah aku kat kawasan tinggi, so fenomena terputus-bekalan-air-paip tu biasa la. Espesely waktu raya..grrrr…

So bila xde air, nie la taktik aku supaya xyah basuh pinggan banyak2..hehe
Dah makan baru teringat nak snap pic..huhu nampak x makhluk koko 2?


Kadang2 abang2 aku lupa letak plastik, memang kena tarik telinga r dyorang..huhu aku memang garang kat umah, tapi sorang pun xtakut ngan aku. Kucing pun tak takut! Grrrr tu yang wat aku bertambah garang!!! Grrrr lagi….


Tengok!!! Ada je penyibuk..mana aku x garang??! Nakal lak tu~!
UniMeOw: rindu nak balik umah sebenarnya ni….padahal baru je balik 2 minggu lepas.. =_=”

7 comments:

Saffiyah Khadeeja said...

makan pakai daun pisang jea

Chic Na said...

seksanya kalau takde air. huhu.. mandi tak uni? hehe..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

errrmm, macam ada bau mashem lah !? :)

UniMeOw said...

saffiyah:ok gak 2.mcm ada pgalman je,,hehe...

chic na & ibuKM:mandi la jugak setaun skali..haha
yg besnya ble xde air leh slalu mdi sungai,tme2 ni je abah bagi...:D

Naz said...

mnta nasik cikit

Ca Ezah said...

hehe..caralah uni..hehe...leh wat cmni gak la..

UniMeOw said...

naz:hehe..kicap nak?

ca:haha bukan kat kedai je leh wat..:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...