Sunday 24 March 2013

Opick-Rapuh


Detik waktu terus berjalan
Berhias gelap dan terang
Suka dan duka
Tangis dan tawa
Tergores bagai lukisan
Seribu mimpi berjuta sepi
Hadir bagai teman sejati
Di antara lelahnya jiwa
Dalam resah dan air mata
Ku persembahkan kepadaMu
Yang terindah dalam hidupku
*Meski ku rapuh dalam langkah :’(
Kadang tak setia
kepadaMu  (ampunkan aku ya Allah)
Namun cinta dalam jiwa
Hanyalah padaMu
**Maafkanlah bila hati
Tak sempurna mencintaiMu 
(astaghfirullah..)
Dalam dada ku harap hanya
DiriMu yang bertakhta
** *
Detik waktu terus berlalu
Semua berakhir padaMu 

(sejauh mana pun aku pergi..padaMu jua aku kembali..) 
ya Allah..jika ini balasannya kerana ingkar dengan perintahMu dulu, aku redha..
jangan tinggalkan aku ya Allah.. walau untuk sekelip mata.. 

UniMeOw: kalau buat istikharah & dapat petunjuk,,jangan degil!!! >_<
p/s: ni schedule n3..hehe


5 comments:

IntaNBerliaN said...

nape ni yer.. akak xphm la plak

my notes said...

betul tuh . kalau dah buat istikharah tu , ikut jer la petunjuknya . masalah kita ni bila petunjuk tu perkara buruk , kita susah nak terima dan tak nak terima ... redha aja la dengan ketentuan allah ...

©az'ehahamid said...

miowwwwwwwwwwwwwwww....best lagu ni..slalu gak i layan :)

UniMeOw said...

kak intan:wat2 paham je la..hehe

mN:setuju..uni la contohnya tu...sob3..

UniMeOw said...

cleopatra:hehe best kan...suka sgt2!!!lirik yg bmakna..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...