Monday, 4 March 2013

Taktik Kikin


Masa mula2 start sem ni hari tu, Meera, “tuan” Kikin, bawak balik anak kucing yang dia jumpa kat longkang. Kecian.. kaler sebijik macam Kikin. Hitam putih jugak. (ni mesti Tokin punye keja!grrrrr…)

Bila Meera bawak balik anak kucing tu, Kikin pun merajuk dengan Meera. Dia tak berapa syok duduk bilik Meera.

Tambahan pulak, aku ada makanan kucing waktu tu. So bilik aku la jadi port baru Kikin & the babies.

Nie Meera bagi nama Kontot. hidup sampai sekarang..

sori pic tbalik. ni masa dua2 anak Kikin hidup lagi...sob3..


nie anak dia yang dah KO..huhu


Masalahnya, aku tak boleh nak layan dia lebih2 sangat. Kang dia melampau-dan-buat-bilik-aku-macam-bilik-sendiri pulak, mengamuk la roommate aku kang..tak mau la macam tu kan..huhu

So, aku cuma letak makanan kat luar bilik, main dia sikit2..tu je. Aku tak bagi dia masuk bilik. Kadang2 aku saja wat xlayan..

Kadang2 bila aku dalam bilik, dia menyanyi2 kat luar. Nak tarik perhatian aku la tu..

Bila aku wat tak tau jugak, nie la taktik dia…

Masukkan ekor ke bawah pintu. kemudian goyang2kan..


Hahahaha…
Ofkos la aku tertarik!!

Eiiii Kikin, pandai betul kamu ni yer..
Patut la adik sayang kamu ketat2!!haipppp~

Sekarang, anak kucing yang Meera bawak balik tu dah mati..(Y_Y)

So dia dah ‘berbaik’ balik dengan Meera.
Dah jarang2 datang bilik aku.

Tapi datang la jugak..hehe
Espeselly bila bau makanan..


pape pun...lebiu la Kikin! Aummm…


UniMeOw: bekas makanan Kikin dah kena buang. Sabor je la Kikin…nanti adik beli baru..sob3..

7 comments:

meowwmania said...

alaa...comel jer masukkan ekor bawah pintu hehe

moga mereka semua sihat selalu, amin..

UniMeOw said...

amin...tq MM..

Hanida Moss said...

hehe nomel-nomel.. kemain makanan 1 plastik byk! :D gembira kucing tu dpt makan :)

m4rilyn said...

mmg cerdik

dia tahu kelemahan awak :)

UniMeOw said...

hanida: gembira sgt..xsmp 5 hr je dah hbs 1 plstik tu..dia yg mkn byk,,ank dy xbpe mkn pn..huhu


mama meyi:huhu...agak r..geram!

deno said...

kiutnya anak kucing tu... anak kucing kat umah deno hari tu dah mati....

UniMeOw said...

alolo ciannya deno..huhu

yg 2 pun ada yg dah mati...sob2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...