Wednesday, 6 March 2013

Wordless: Xtau Nak Letak Tajuk Apa


15 comments:

Ainim Suju said...

kucing peliharaan ye?

meowwmania said...

meow muka terpaksa hehe..

hafiz hafizol said...

yg kat belakang tu bf meow ke ? ha5

http://wonderfurrworld.blogspot.com/ said...

meow tu muka x ikhlas jer kne ambik gambar..hahah

UniMeOw said...

ainim: hehe xtaw kucg sp..kucg org yg pgg 2 kot..

MM:haah,npk sgt dy xsuka org yg dkung dy 2..haha

UniMeOw said...

hafiz:yg 2 abg tuan blog ni..hehe abg no 3..

ww:hahaha...mst kna paksa kan..:p

Zara Alisha said...

xtao nk komen apa...

Perttzyana Alpah said...

hai saya pun hantu kucing jugak... boleh tengok pic an cerita kat blog and instagram saya :)

jemputla
http://deemataque.blogspot.com/

Chic Na said...

kucing saya. hehe..

nini said...

nini tak suka kucing, tapi dia suka kucing =)

★ aIsyaH ★ said...

wohaa..!!dalam terpaksa bergambar..pndg kamera jugak eak meow tu..hehe..itu namanye rela dalam paksa..:)

deno said...

miyau miyau... comel..... suka kucing! tp deno tak bleh selalu dgn kucing sbb doc da bg amaran.. hehehh

UniMeOw said...

zara:tu,,dah komen la 2..:p

zyana:suka kucg jugak?gimme 5~ :D

UniMeOw said...

chic na:ni bukan kucg uni sbnrnya..haha ni kucg kat umah sewa abg..hadeh!

nini:haha no komen...

UniMeOw said...

aisyah:paksarela! :D

deno:uni pun spatotnya dah kna kurang maen kucg (sbnrnya xleh maen,,tp xmau timer hakikat)..tp tp tp tp tp tp tp uni maen jugak!lalalala~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...