Wednesday, 29 May 2013

Wordless: Nampak Tak?


12 comments:

ANNA MARIANA said...

ikan bilis pon jadi la.. dari ada yang halau atau pukul kucing 2..

meowwmania said...

alhamdulillah...rezeki si comel tu :)

latifah zainal said...

nampak2..alhamdulillah ada juga manusia yg berhati perut.ada sstgh org bila kcg dtg dekat dah dihalau...

UniMeOw said...

Anna:betol3x!!!aslkan rzki..hik3

MM:alhamdulillah... :)

UniMeOw said...

kak ifah:betol2..cina pon baek kan.. <3

Aniq Bukhary said...

Kucing pun makhluk Allah jg yg perlukan makan dan kasih sayang.. terbaik untuk uncle tu.. :)

deno said...

meow makan sekali... :)

UniMeOw said...

aniq:betol..terbaik!!! :D

UniMeOw said...

deno:haah..meow mkn slmber je..hehe

my notes said...

klu saya pun , saya akan sedekah . bkn habis pun kucing tu mkn semuanya . malah allah akan limpahkan rezeki kita kan !... fikir - fikir kanlah ...

UniMeOw said...

kan..selagi kita mahu mberi,insya Allah rzki kta xkan tputus..kan Pencipta kita sendiri pon Maha Pemurah.. :D

CaTzMeOW said...

ok nampak..ikan bilis pon jadi lah..cian meow tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...