Sunday, 12 May 2013

Kucing Paling Hensem di Dunia





Nie la kucing paling hensem di dunia, Leo.



Siapa yang bagi gelaran ni kat dia?? Siapa yang iktiraf dia ni hensem?
Who else?
Aku la!! Hahaha…

Kat umah, aku selalu bodek kucing.. nak bagi kucing duduk kat aku..hehe (bajet berkesan la kan taktik tu…haha)

So, kat Leo..aku akan cakap..

 “ni laaaa kucing paling ncem di dunia!! Meh kat adik meh…”

Kadang-kadang…
“amboi encemnya Leo adik ni…macam Brad Pitt!”

Okey, memang gelaran “Brad Pitt” tu dah sebati dengan Leo..haha

Kadang2 aku bodek “Leo ni encem macam Leonardo DiCaprio ni….”

Leo pun pandai bodek aku…setiap kali dia bodek, dia akan dapat upah. Selalunya ikan goreng..
Camner dia bodek? Dia suka angkat tangan (kaki depan) dia letak kat kita..dia berdiri macam manusia..hehe comey sangat20000000x~!!!!!
Tapi….kalau dia dah kenyanggggg…panggil la 10x pun…dia wat dono jer…grrrrrr


Oh ya, Goten dengan Elo pun aku selalu bodek gak..

Ayat yang slalu aku kata kat Elo:
“ni…encem macam Shah Rukh Khan nie!!!”



Kat Ten pulak,,
“amboiiiii encemnya Ten adik ni…macam Nasir Bilal Khan!!”
Haha…kadang2…
“Ten ni encem macam AR Tompel ni…muahhh!!”

mana aku tak slalu marah kat Ten..buaih sangat!
nie dia baru lepas kena mandi..gaduh kat luar,,balik2 badan penuh tanah!grrrrrr.....

UniMeOw : setiap hari adalah hari ibu…I love u mama…


12 comments:

Zara Alisha said...

hahahaha.. kucing memang kena bodek ek..hehehee... kalo kt umah kucing2 si eddy n luna slalu bodek kite..hahahah...

latifah zainal said...

eshhh3...ku sangkakan manusia saje yg perlu dibodek,rupa2nya kucing pun sama..hehe..bape banyak kucing ek uni bela..

my notes said...

ada sekor kucing liar yg sgt manja . Kami panggil atok . Bila lapar , dia akan bodek kita org utk bagi dia makan . Kami tak bagi dia dok kat umah sbb dia mesti nak gasak jantan macho kami ...

Aniq Bukhary said...

Kim salam ngn leo erk.. :)

Perttzyana Alpah said...

ehe semboy

deno said...

anak2 kucing dneo dah beso sikit.. nanti nak update jugak^^

deno said...

anda ditag!^^ http://dayangdeno.blogspot.com/2013/05/11-things-about-me.html

UniMeOw said...

zara:bes la dibodek oleh kucg..kalo kte,,memang dapat habuan la kucg 2..hik3..

UniMeOw said...

kak ifah:sekarang kucg2 kat umah tinggal 10..sob3..

MN:alala...pandai pulak atok tu bodek yer..hehe..

UniMeOw said...

aniq:insya Allah kalau balik umah t..hehe ada jugak peminat leo..yes!

PA:em,,nsem cgt2!!!! :D

UniMeOw said...

deno:kalau dah apdet letak la link kat sini..hik3...suka10x~

CaTzMeOW said...

ok meow tu buat muka x bersalah, walaupn kena marah..keke btw meow tu cumel je.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...