Friday, 2 December 2011

Puss in boots versi Malaysia



Ni meow2 saya,,namanya Elo..

Dia ada adek,, nama Leo & Onin..(nanti saya citer pasal adek2 dia pulak)
Pas mandi sume tido..hehe

Elo ni sangat nakal!!! Dan tamak…

Setiap kali makan dia akan bunyi…errr biasa dengar kan bila anak kucing makan bunyi macam mana?

Dia bunyi sebab xnak orang/kucing  lain ambik makanan dia..

Macam la orang nak sangat…

Saya pun selalu kena cakaQ sebab suka buat2 nak ambik makanan dia..haha

Badan dia 3x ganda besar daripada adek2 dia, sebab dia makan banyak!

Walaupun berbadan besar, dia sangat aktif…

Saya sayangkan dia!

Dan saya sangat rindu dia n semua kucing2 kat rumah..

Tapi apa kan daya, saya x boleh balik sebab terlalu banyak kerja kat sini…huwaaa~~

UniMeOw: ni pehal lak n3 macam esei budak darjah 1 ni? Hahaha…

8 comments:

meowwmania said...

tomelnya tido berhimpit-himpit tu hehe...

GtHans said...

ehehe..nak sama laa ;p

masz86 said...

comelnye...

UniMeOw said...

MM:baru lepas mandi,,sb 2 gebu..hehe

GTHans & masz86: xsabor nak balik umah..rindu!!

Naz said...

kucing saya kaler oren gak..hehe

m4rilyn said...

comel2nya buah oren semuaaaaaa

Ros said...

Salam,

Inilah kucing2 yang kat rumah tu ya....comel2 nya....

UniMeOw said...

Naz:yeke..nm pe? :D

mama merry:hehe buah oren yer...
sayang n baby2 pekabo?

ros:ha'ah,,,rindu cgt ngn dyorg!huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...