Friday, 23 December 2011

Kecian si Kucang



Ni kucing Angah yang tak rasmi punya..

Dia suka masuk dalam peti ais,, xtaw la sebab pe.. maybe dia panas,,or maybe jugak dia berlatih nak pergi London..who knows?

Nama dia Kucang, sempena nama kucing kami yang dah kO suatu ketika dulu..
Angah citer, selalunya dia makan sosej je, sebab tu je yang Angah mampu bagi kat dia…sob3..

Sekarang aku pon dah xtaw apa nasib dia, sebab Angah dah tak keja kat situ..huhu
Semoga Kucang sentiasa selamat,,amin!

Bertuah la kucing2 kita boleh duduk dalam umah,,,leh makan cedap2..huhu

UniMeOw: pasni kalo kucing aku komplen makanan x cedap,,aku nak tunjuk pic Kucang yang terpaksa mencuri air tin ni… haaa biar kucing2 aku ni reti bersyukur sikit! Haha..

13 comments:

m4rilyn said...

hehehe tingat si Sayang tu yang ngader bab makan.

masz86 said...

hahahaha.... siapa lah yg nakal sangat letak kucing dlm peti ais tu....

GtHans said...

ingat kecik2 dulu ader sekor kucen tu pantang buka peti es..slalu nak menyibuk..ehehe

meowwmania said...

hehehe...boleh pulak

dia masuk sendiri ke??

UniMeOw said...

mama mery:sayang pon ngada jugak ke?hak3..
same la mcm si elly..hmm

masz & mM:sp lagiiii...si angah tu la!!grrr...

kakak:skg ni si eddy yg pantang tengok orang bukak peti ais..haihh...

::dEyb:: said...

makkk aii...

sufi said...

kesian kucing ni....berusaha nak cari makan tuk teruskan idup..tp kadang2 manusia xpaham dan xpernah memahami... mereka pun mcm manusia jugak berusaha cari makan cuma bezanya.manusia perlu bekerja dan cari duit sendiri utk beli mkanan manakala kucing terpaksa mngemis tuk cari makan.. sesetengah manusia pandang hina pada mereka dan selalu pukul dan buli mereka hanya kerana mereka mengemis utk sedikit mkanan... xsalah kan kita memberi mereka makan walaupun sedikit... tp sesetengah manusia yg xbertanggungjawab bkn shj xmemberi makan tp malah memukul mereka dengan sepak terajang, pukul dgn penyapu dan malah ade yg memukul kucing dengan baldi... hmmm.. just kongsi pengalaman...

sufi said...

k.unimeow... makcik cucu tu memang jahat... slalu pukul kucing.... hmmm memang patut lah air muka dia pun bengis...

sufi said...

oppsss salah eja *makcik cuci2 servis... xpadan ngn kerja.. alamak??? terkutuk pulak..hihihi

Ku Azhar said...

mati x kucing tu?

UniMeOw said...
This comment has been removed by the author.
UniMeOw said...

sufi:k uni taw mcik mn..grrrr...

azhar:xde la,,dy masok posing jap je ni..hehe

UniMeOw said...

deyb:npe,,x caye ke..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...