Thursday 1 December 2011

Epi besday Mirah!! :D

Hari ni besday besfren saya,,,,namanya Mirah..

Kami kawan rapat sejak form 2..


Waktu tu dia sangat nakal! Tapi sekarang lagi nakal..eheh

Mirah sangat penyabar dengan kerenah saya yang pelbagai..hehe

Kami sama2 aktif pengakap dulu..
pic dah burok,,nmpak sangat pic dah lama..
kalo nak pic baru,,kena mintak kat mirah le..hehe..

Kisah Jambori N9 2006 yang xkan kami lupa sampai bila2. Setiap kali jumpa mesti kami singkap kembali kenangan dulu..

Suka melepak macam saya jugak, sampai kan kat sekolah dulu kami ada tempat ‘bertapa’ sendiri..:)

Mirah sentiasa support setiap aktiviti saya, sama ada aktiviti baek mahu pun aktiviti jahat kurang baik..

Aktiviti baek ialah study kat library..

Aktiviti jahat ialah ponteng kelas, buat2 baik tolong cikgu kat bilik guru, padahal kami xnak masok kelas..kih3..

Kalau soal duit, Mirah x penah berkira dengan saya.. saya pun x pasti dah berapa banyak duit dia yang saya guna…sob3.. sorry ye Mirah.. kalau nak Uni bayaq gtaw ja berapa.. t dah keja Uni bayaq..huhu

Kalau saya susah, Mirah sentiasa tolong. Contohnya saya xde kalkulator masa form 2, Mirah pinjamkan masa ujian math. Sampaikan dia sendiri pun x sempat nak jawab… sob2~~

Dulu saya malu nak jalan sorang2 kat sekolah, dan Mirah sentiasa ada temankan saya. Kami memang mengalahkan belangkas! Haha….

Mirah pandai English taw.. kat blog dia 100% in English! Tapi saya dah xtaw link blog dia..huhu

Kalau x kerana Mirah, x mungkin saya berjaya dalam PMR (berjaya la sangat..haha).. sebab Mirah selalu teman saya study petang2..

Kalau nak tulis kenangan kami n kebaikan Mirah, sampai esok pon x habes gamaknya.

Jadi saya ringkaskan di sini,,,,

HAPPY BIRTHDAY MIRAH!!

Semoga setiap kebaikanmu mendapat ganjaran di dunia & akhirat, amin…

UniMeOw: Mirah suka meow2 jugak..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...