Saturday, 5 November 2011

Aku dah 21 tahun….tapi….


Semalam aku tolong tok aku buat ketupat. ceQ orang Kedah, so kena la buat ketupat palaih (ketupat palas aka ketupat pulut)

Aku rasa dari aku kecik lagi dah belajaq buat ketupat (eh,,awat pekat sangat bahasa Utagha aku kali ni?hehe..) tapi sampai laa ni x reti2 jugak…

Tak taw la nak buat macam mana dah….huuuuuu

Kalau la balut ketupat ni ada formula macam math,,kan senang..?

Ni ketupat yang tok n Anis balut. (Anis muda dpd aku kowt!!!malunyer..)

Ni pulak hasil kerja aku....huuuu


Lawa gilak kan..?huuuu (kucing aku pon gelak tengok ketupat aku wat...sob3)

UniMeOw: semoga aku xdapat mentua garang…xpon dapat mentua bukan dari Utara..hehe 

7 comments:

SU said...

KIUT MIUT KTUPAT K.UNI...HAHAHHAH... OK WHAT... TP KTUPAT NI LA PALING SENANG....HEHHEHEHE.. SONANG GILER2 DRPD KTUPAT 1 LAGI TU.. MEMANG CEQ PUN XBARAPA NK RETI....

GtHans said...

ahaha..opsss! Sowii..ehehe..cuba lagi! :)

sha my heart said...

belajar dear. kadang2 kite pun jadi macam tu jugak, tenggelam punca nak siapkan satu ketupat sampai berpusing2 tangan. haha~

Selamat hari raya.

P/s: Kedah kat mana? Kite kat Pokok Sena =)

kasih sufi said...

bakat tu dah adah dh tu... cuma klu boleh kekemasan tu dititikberatkan... yer...

UniMeOw said...

su & kasih sufi:terima kaseh ye pkritik tetap...hehe

kak comey syayang:huhu tggu tan depan pulak..

kak sha:cmat hr raya! :D
ceq pokok sena gak,,,gajah mati..

I am...izuan said...

hahahaha...teruskan usaha.....ketupat ni...selagi kita tak belajar selagi tu la kita tak tahu.....

NoRHaNa CorNER said...

bgs ada usaha nk wat..walaupun hasilnye kurang comey..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...