Sunday, 22 May 2011

Saya dah jadi cikgu!!! :D


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl 
Alhamdulillah,,,hari ini, 22 May 2011 aku telah berjaya menjawat jawatan sebagai seorang guru…
Betapa gembiranya hati ini, hanya Allah sahaja yang tahu..

Kalau aku ce citer kat mama, kat abah, konfem monfem dyorang akan hepi giler..
Melihat anaknya mendidik anak bangsa..

Yer la kan..siapa sangka…
Anak dia yang tak nakal nie dah dapat mengajar orang lain..
Alhamdulillah…

tapi.....

Err,,,nie sumer hanya gambaran dalam imaginasi aku jer..
Memang la aku dah mengajar orang hari nie, tapi bukan ngajor kat skolah..huhu

Aku ajar dia memandu je la wei!!
Huahuahua…

berangan seketika jadik mrs puff..hehe

 Yang paling xleh blahnya,,,cikgu memandu la konon nie,,,nak isi minyak pon payah.. 50m lagi nak masok simpang aku dah ready ngan gear 1..maw nangis keta tu..huhu

Nak tarik handbreak pon x larat..siap mintak tolong orang…

Nak kuar dari tempat parking pon takot..takot terkena ngan keta seblah…adeh…

Tp xpe la,,lupakan sumer 2..
Yang penting “I LOVE DRIVING!!” :D
 nyway fiey,,,thx 4 belanja nasik goreng..lebiu muah2!!! <3

seb bek studen aku x macam nie...fuuhhhh

UniMeOw:majulah driving untuk negara..hehe 

4 comments:

bact.! said...

nie sapa ajar sapa nie?

UniMeOw said...

erkk...aku ajar kawan aku...
tapi...hehe

Zamri said...

aku xleh bayangkn ko jd cg skolah memandu..mcm mne la agaknye..mmg xleh bayang..xtercapai akal ku..hik3~

UniMeOw said...

haha stud ak rini 2 cakap ak ni baek..
dy soh ganti cgu2 grg kat skola mndu dy..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...