Sunday, 15 January 2012

Diari lama

pic google

Sedang aku hepi2 mengemas bilik (maklum la,,sem dah abes)…aku terjumpa diari lama.. err diari aku ni bukan ikut tahun. Suka2 hati je aku nak tulis bila2 aku nak..hehe

Diari ni aku guna sejak tahun 2007 (form 5) sampai la aku mula2 masuk u,, tahun 2009.
Aku terjumpa 1 kata2 ni..


“kita selalunya mengagumi & menyukai pelangi yang indah warnanya..
Namun, kita tidak sedar bahawa pelangi tidak akan selalu muncul..
Akibat daripada pelangi, kita terlupakan awan, sedangkan awan selalu hadir & menemani kita..
Itulah manusia, hanya memuja yang indah..
Dan itulah kehidupan…
Terlalu banyak pilihan, hingga kadang-kala kita tersalah membuat keputusan…”



Kata2 yang dihantar oleh sahabatku Najuwa.. 16 Julai 2007, 11.15pm

UniMeOw: aku sure Najuwa dah x ingat…haha..

7 comments:

Naz said...

hehe..simpan elok2..nnt da org baca

Paris Lipton said...

kita ade biodata lama, klaka habes!~ huhu

GtHans said...

ehehe..rajinnya menulis..Kakak tak penah ader diari..ekeke

Nini D.. said...

indah kata-katanya...

* Uni ingat lg ke yg mana satu Najuwa tu?..kikikiki

meowwmania said...

tetiap tahun beli diari tp tak penah tulis pon wat buku conteng jer :p

m4rilyn said...

kita pong ade tapi malas nak selak2..malu weh

siti najuwa said...

hah? akukah???
haha..sungguh aku x ingat..
juz ingat ayat last 2 ja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...