Thursday, 19 January 2012

TOLONG DOAKAN SAHABAT INI


Maaf andai entry aku selalu mengganggu Reading List anda.

Maaf juga kiranya anda semua bosan kerana penulis yang sama asyik mengupdate entry yang mungkin anda x rasa tringin pun nak baca.

Cuma saya mohon, kepada sesiapa yang terbaca entry ni, tolong doakan sahabat saya selamat. Kerana tidak mustahil ada antara anda yang termakbul doanya..

Sahabat saya, Khairi exciden tadi.. mendengar khabar ini sudah cukup untuk membuatkan air mata saya mengalir..

Apatah lagi apabila ada pula manusia post berita terkini:
salam sahabat........ maklumat terbaru,, azeed cakap peluang kery untuk hidup 20 peratus sahaja...ya ALLAH..selamatkan sahabatku...amin
di page group

tapi saya xkan berputus asa untuk berdoa semoga dia selamat, kerana xde kuasa yang lebih agung melainkan Allah..

dan saya sangat berharap sesiapa yang terbaca entry ini,

tolonglah doakan semoga sahabat saya itu selamat…aminnnn…

UniMeOw: Y_Y


UPDATE: dia dah xde,,,aku dapat berita sebaik je dengar azan Maghrib.. siapa sangka kan,, baru semalam je dia chat ngan aku...


ya Allah,,jadikan aku hamba yang sentiasa redha dengan segala ketentuanMu..
dan tolong hentikan air mata ini..amin..



11 comments:

Kalamhati said...

hmm sama2 kita doakan k..
Allah Maha Berkuasa..hanya Dia yang berhak mengatur segalanya..Kita hanya perlu berusaha dan berdoa

GtHans said...

Innalillah..Al-fatihah..

tachi n poncho said...

al-fatihah dan takziah daripada kami di sini. mudah2an tabah dengan dugaan yg Tuhan berikan

Nor Suhaida Abd Rani said...

sabar elly sayang...kita milik Allah..kepadaNYA jua kita kembali...

meowwmania said...

innalillah...

smoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman, amin...

ery D cat said...

innalillahiwainnailaihirojiun...semoga kamu tabah yer kwn...

aleen aiden said...

innalillah..takziah untuk keluarga bliau. semoga rohnya dtempatkan dikalangan orang2 beriman.insyaAllah.. :)

hud aikara said...

alfatihah...

masy ctah said...

aku juga sedih atas kehilangannya...walaupun xbape nak rapat tp die baek...oh sedih! :(

Anonymous said...

aju still mennagis smpy hr ni.. sgt ssh nk lupakn sp dia 1 ms dlu. kwn aku yg plg baik.. =(

NoRHaNa CorNER said...

moga2 beliau ditempatkn di kalangan orang2 yg beriman...apa2pun bersabar ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...