Saturday, 20 April 2013

Pretending??!


Pada satu hari…aku mesej sorang sahabat ni..
“kadang2…rasa letih sangat, senyum, ketawa & wat2 hepi depan orang..”

Siyes, bila depan orang, aku sentiasa hepy.
Bercerita, pot pet pot pet..
Gelak itu gelak ini…benda kecik pun nak gelak..ahhahahahaa…
Kat fb, kat blog, kat depan orang..

Tapi bila sorang2, nangis. (Y_Y)
Kenapa nangis?
Tak tau. Siyes xtau kenapa.
Maybe sebab homesick, maybe sebab aku dah xleh main Kikin selalu, maybe bla3..
Tapi tu semua alasan!




Sahabat aku reply,
“pasni cuba senyum or gelak sorang2 pulak, tengok letih ke x..”

Hahaha…
 (aku tak pasti ni betul2 ketawa or juz buat2 ketawa..-_-)
Cayang, ada kawan macam kau,
Walaupun aku selalu nangis, xdenye aku nak nangis lama2..hehe

Tq Najuwa! <3

UniMeOw: esok hari yang busy..& I’m lovin it!!! ;>



15 comments:

AyueJean AJ said...

Takmolah bersedih...

UniMeOw said...

baek...

xcdh pon....haha :>

Naz said...

xpa, nangis tu cuci mata..biar terang, senang belajar

UniMeOw said...

nice advice! :D

haha uni siap cuci muka lg naz..semangat la sangat kan..hehe

Ainim Suju said...

janganlah bersedih ye..senyum dan ceria selalu k

Zara Alisha said...

Stress kot... balik la mengundi...hilangkan homesick.. :-)

Zara Alisha said...

bila stress.. ia beri tekanan kt kita... kita akn rase sedih n marah..huhuhu

my notes said...

assalamualaikum ... sbb tu saya lbh suka busykan diri . Klu dok x buat apa2 , mula lah dok fikir yg bukan2 ...

Cik Yaya said...

salam =)

hidup kat dunia ni sementara je..hrgai dan manfaatkan masa yg ade..kalau nak hepi,jgn terlalu sgt, kalau nak sedih pon jgn terlalu sgt..cube cara yaya, prkra sedih dan gembira semua kongsi dengan Allah..bnyk 'luahkan' perasaan dgn NYA..InsyaAllah hidup akn jdi lebh tenang..xkan terasa letih.. =)

Siti(zoey) said...

betul gak kata dia hehe.

Arol Mubin said...

Samalah kita! Arol pun selalu happy jek depan orang walaupun time tue tengah sedih. Tak suka nak tunjuk perasaan sedih kat orang lain.

Bila sedih, cuba mengadu kat Allah. Luahkan pada Dia, insyallah mesti tenang. :)

UniMeOw said...

ainim:bayik...thx a lot! :'>

zara:myb..eh,,x!pasal bulan nak ngambang.. =_="

UniMeOw said...

mN:yeah!!betul 2..n hidup yg bz mmg bes~! :D

UniMeOw said...

yaya:tq 4 ur sgestion..rly aprciate it!! :'>

zoey:awwww it's u!!! >_<
(ok,,ilg sedih!haha)

UniMeOw said...

arol:finally!!!sumbody understands me come...tq..sob3...(tharu)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...